TÍTOL
DE LA EXPO: Art, dos punts. Barcelona viu l'art contemporani
DATA O PERIODE: 1994
ESTIL: Contemporani
DESCRIPCIÓ OBJECTIVA, DENOTACIO (TECNICA, MATERIALS, MIDES, DURADA...): Es una instal·lació Media, i la obra està feta amb els següents materials: De fibres sintètiques, cotó, fusta policromada, membre i vídeo monocanal, color, so i projecció continua,llavors a l'apartat de mides varia molt,te diverses mides com la del cap,la cadira,el cos en si.
DESCRIPCIÓ SUBJECTIVA, CONNOTACIÓ (SIGNIFICATS, IDEES): En el cas d'aquesta obra, Tony Oursler ens intenta transmetre el conflicte existencial d'aquest, repetint el següent:
<<Qui sóc? [...] El resultat d'aquest dolor som nosaltres. Sagnem sense sang, [...] som el mateix que totes les meves parts, informació, gravació, reacció; [...] podem ser programats pel plasma on vàrem créixer, [...] hem sobreviscut i l'infern és dins la nostra imaginació>>.
El conflicte existencial d'aquest i la desesperació, repetint aquestes frases.
OPINIÓ PERSONAL: Per mi,es una de les obres que em criden més l'atenció,ja que,es totalment diferent a les altre obres i nomès veureu et sobte,que una cara esta projectada i comença a parlar,això fa que cridi encara més l'atenció el pùblic.
PARLA DEL DISCURS DE L'ARTISTA, QUE ENS VOL DIR I AMPLIA LA SEVA BIOGRAFIA: Tony Oursler (Nova York, 1957). Videoartista, músic, performer i realitzador d'instal·lacions.Oursler és conegut especialment per les seves instal·lacions o escultures de vídeo, en què sobre pantalles en forma de bola, es projecten cares que parlen, criden, miren i interpel·len els espectadors. Combinant sovint text parlat, imatge dinàmica i escultura, els treballs d'Oursler exploren la relació entre l'individu i els mitjans de comunicació, amb un toc d'ironia i humor.
DATA O PERIODE: 1994
ESTIL: Contemporani
DESCRIPCIÓ OBJECTIVA, DENOTACIO (TECNICA, MATERIALS, MIDES, DURADA...): Es una instal·lació Media, i la obra està feta amb els següents materials: De fibres sintètiques, cotó, fusta policromada, membre i vídeo monocanal, color, so i projecció continua,llavors a l'apartat de mides varia molt,te diverses mides com la del cap,la cadira,el cos en si.
DESCRIPCIÓ SUBJECTIVA, CONNOTACIÓ (SIGNIFICATS, IDEES): En el cas d'aquesta obra, Tony Oursler ens intenta transmetre el conflicte existencial d'aquest, repetint el següent:
<<Qui sóc? [...] El resultat d'aquest dolor som nosaltres. Sagnem sense sang, [...] som el mateix que totes les meves parts, informació, gravació, reacció; [...] podem ser programats pel plasma on vàrem créixer, [...] hem sobreviscut i l'infern és dins la nostra imaginació>>.
El conflicte existencial d'aquest i la desesperació, repetint aquestes frases.
OPINIÓ PERSONAL: Per mi,es una de les obres que em criden més l'atenció,ja que,es totalment diferent a les altre obres i nomès veureu et sobte,que una cara esta projectada i comença a parlar,això fa que cridi encara més l'atenció el pùblic.
PARLA DEL DISCURS DE L'ARTISTA, QUE ENS VOL DIR I AMPLIA LA SEVA BIOGRAFIA: Tony Oursler (Nova York, 1957). Videoartista, músic, performer i realitzador d'instal·lacions.Oursler és conegut especialment per les seves instal·lacions o escultures de vídeo, en què sobre pantalles en forma de bola, es projecten cares que parlen, criden, miren i interpel·len els espectadors. Combinant sovint text parlat, imatge dinàmica i escultura, els treballs d'Oursler exploren la relació entre l'individu i els mitjans de comunicació, amb un toc d'ironia i humor.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada