divendres, 8 de maig del 2015


  PROCÈS

Volia començar amb una  estampació de linies geometriques,però vaig decidir posar la meva vida en una plantilla.En aquesta primera fotografia es pot observar la plantilla que vaig acabar fent desprès de fer esbossos. 

Si analitzem la plantilla podriem visualitzar línies,flors i més línies,tot molt extrany i migabstracte. Vaig voler fer això,perquè em definia,ja que sóc un noi que no busca problemes amb ningú i per això he posar aquests colors,perquè em considero una alegre,però tot i així no he volgut expressar la meva vida de flors i roses,perquè no estaria dient la veritat.

 Les línies que es creuen,les he posat,ja que tot i ser bo amb tothom,doncs em creuo amb problemes desde tots els sentits i això fa que posi aquestes línies,que per mi són com una molèstia,però que se que ho tindré  durant tota la vida.A part,l'art abstracte m'agrada molt i en aquest projecte l'he aplicat com a "crit de guerra" En segon lloc,quan vaig fer les estampacions,ho tenia clar,volia posar una part de colors vius i l'altre part de colors més obscurs,això em dona i suposo que a tothom també un clar constrast,ja que molta gent m'ha donat la seva opinió i m'han dit que els hi agrada més la part viva. Sincerament és com em sento ara mateix,feliç exteriorment i però amb una cosa interior que fa que no pogui tirar cap endavant.

 Finalment,la part més obscura,li vaig afegir els meus colors,el que em representa el verd,groc i vermell,per 2 motius,un d'ells perquè Bob Marley és un dels meus cantant preferits i per altre banda,per els meus orígens,per un continent anomenat Àfrica,una terra que se que em pertany,encara que sigui català.


Plantilla


                                                                      Part viva


                                                            Part més obscura i lletja


1 comentari:

  1. dembo el projecte estampacio ha durat 3 mesos ... no pots resumir tot aquest temps a aquesta miseria..... ESPERU EL TEU CORREU AMB UNA BONA AMPLIACIO DEL BLOC

    ResponElimina